الگوی عدالت
 
POLICY
POLICY

علامت تعجب امروز ما در دنیای نوشت‌افزارها سیر می‌كند و اشاره به زمانی دارد كه نه از مداد و خودكار و خودنویس خبری بود و نه از روان‌نویس، مردم نی‌های باریكی را كه از مرداب جمع می‌كردند، می‌تراشیدند و به عنوان قلم از آن‌ها استفاده می‌كردند.

اشاره به آن زمان دارد و از خودنویس‌های هشت‌میلیون تومانی و خودكارهای پنج‌میلیون تومانی امروز روایت می‌كند. تعجب نكنید، به شعر گفتن هم متهم نكنید كه این روزها خودنویس هشت‌میلیون تومانی یكی از واقعیت‌های بازار است.

خودنویس، خودكار، اتود و البته روان‌نویس‌های چند‌صد‌هزار تومانی كه دیگر عادی شده‌اند در ویترین‌های رنگارنگ. برندهای بزرگ رنگ و بوی خاصی به این ویترین‌ها می‌دهند. «واترمن» یكی‌ از این برندهاست و خرید یك خودكار مشكی گیره‌طلا یك‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

خواهان گران‌ترین‌ها هم كه باشید در این بازار و پشت همین ویترین‌ها خودنویس اكسپشن تمام طلا را می‌توانید به قیمت هشت‌میلیون تومان خریداری كنید. اكسپشن تایم طلا شش‌میلیون تومانی هم برای خود جایگاهی دارد بین این نوشت‌افزارها.

ادسون مشكی گیره پلاتین چهار‌میلیونی، الگانس مشكی گیره طلا دو‌میلیون تومانی در كنار پریمر دولوكس یك‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومانی و سرنیت آبی گیره طلا دو‌میلیون تومانی تنها بخشی از نوشت‌افزارهای لوكس و نشان‌داری هستند كه در ویترین از ما بهتران جا خوش كرده‌اند.

كمی عجیب‌تر كه روایت كنیم می‌رسیم به خودنویس‌های جواهرنشان، خودنویس‌هایی كه شناسنامه دارند، شماره سریال دارند، سند دارند، شماره بدنه دارند، تشریفات نمایش دارند و از همه مهم‌تر خریدار دارند، خریدارهای خاص.

شاید برای شما هم جالب باشد كه بدانید طلای ۲۴عیار، پلاتین، زمرد، یاقوت و برلیان هر كدام سهمی در شناسنامه این خودنویس‌ها دارند. بالاخره اینجا تهران است، پایتخت تجمل‌گرایی ایران و در این پایتخت خرید و فروش خودنویس‌های ۶۰‌میلیون تومانی چندان هم دور از ذهن نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 10:7
محمد حقيقي راد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید وبلاگ من سعي مي كنه كه حق بگه نه اينكه رياكارانه تملق كسي را بگويد
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

سلام وب خوبي داري ؟ در ضمن از قالب خوبي استفاده كردي اگر دوست داري يك سر بيا به وب ماهم بزن خوشحال ميشم زحمت كم ميكنم تا ديگ مزاحمتون نمي شوم







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 50647
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1